Followers

Friday, December 19, 2008

Lunch & Luahan perasaan !

so tadi aku mmg malas nak lunch !
sebabnye tak sedap hati !
ingat nak duk dalam opis jer !!
sekali tererempak ngan bdak bdue nie !!

mereka :- su jum makan !

aku :- ala..malas ..tak de selera =(

mereka :- jum r ...gediks erk ko !!jkite minum jer tak yah makan !!

aku :- yela2...

so arie nie lunch kat Tune hotel kat dalam tuh adew JOHN KOPITIAM
so haku just minum ice lemon tea sambil meluahkan perasaan kat dowang nie !!

bagus dak2 nie !!nasihatkan haku !!huhu,,ye la korang kan dah TUA
aku mude lagie kowt!



muke tak bley blah !!huh ..aku memang wiso sangat arie nie !!!hmmm

bley plak korang bantai gelak an !!rembat kang !!!

mase nie dowang tengah ceramah kat haku ..supaya banyk bersaba !!!huhu...time kasih !!

No comments: