Followers

Wednesday, September 23, 2009

Sayang Kalian

Alhamdulilah .. jie sampai kampung around 10 camtoe laa.. Lupe pulakk .. Sampai² jekk tengok sedare mara sume ade .. Tapi tak cukup la.. Ade yang balek raye ke 2 & 3 ..

So sampai
² dalam 20 minit .. Kami ade perbincangan Famly sedikit .. Alhamdulilahh .. Tahun nie kire hikmah beraye di kampung .. Seronok sangat dapat kumpul² dengan sepupu² .. :D

Owwhh .. ye .. Yang toe jiejie akan ceritekan dalam next entry yee.. nie tengah Mood Birthday gurl nie !! muahahahhah ..

So kiteorang nie kalau bab² lepakk ..memang suke lepak kat Dapur la .. sebab sambil² toe bole makan² .. So dowang lepak tek ingat sambil gelak sakan ...jie tengok² JAM da pulul 12.10 .. Asal takde sape Wish aku nieee .. Sedeyy !sampaikan jam kat umah wan da bunyi² da ..huhu

Skali Paksu Bawak kuar KEk !! muahahah .. hehe .. Rase cam malu pown adeee .. huhuh

besar dah anak papa kann ?? huhuhu

Apa yang penting kat sini .. Sile korang tengok Beg yang jiejie pegang kat tangan kiri toe yeee.. Sile tengok duluu !!hahahah

Hadiah dari Papa ,Mama & Along .. Thanks !!! sukee sangattt !!!!!!

jiejie syukur sangat ade famly seperti sekarang !!! Sayang Mama & Papa , Along & abg zul , Angah & Nuriel !!!

4 comments:

Sweet_Lolita said...

sy syg ma fmily too.. :)

miss jiejie said...

to Sweet_Lolita
:D

atty's said...

happy birthday jiejie..
kty doakan semoga jiejie..berjaya dalam apa jua yg jiejie ceburi ..serta sehat selalu amin .

miss jiejie said...

to atty's
tq .. :D