Followers

Thursday, March 11, 2010

Lelaki Gila Seks Di Pejabat !

Ok , lets talk about topik kali nie .. Lelaki Gila Seks Di Pejabat .

Ade korang berhadapan dengan situasi nieee?? Owwwwwwwwwwwwwhh . Mesti tension kan kalo adee ! rase nak baling je ape ade kat tangan korang mase toe !

Asal la Hell Sangattt .. Ke kurang Kasih sayang sampai jadi camtoe .. Benggang pown ade ! Rase nak Maki Hamun jerk mamat camtoee !

Be Profesional la skitt kannnn.. Lagi² kalo ko ade berpangkat sikitt !! Weyhhh ingat asal ko ade duet ko bole buat macam² keee !! Bennnncii !! Tension !

cth sebab beliau digelar gile seks !
"eeeee.. . Geram Ai "
"Asal seksi sangat hari nie ?Nie yang buat nak duk dekat nie "

ade lagi yang tak sampai hati letak kat snie ! kang takot Hilang akal pulak malu ! EE .. Takde perasaan malu ke hah ??

Bile kite jumpe orang camtoe ! Rase nak Menaggis pown ade coz tersangatlah tension !! sO ade sape² penahh menghadapi situasi macam niee??


macam mane nak bagi dye sedar yang kite menyampah dengan dyeee ekssss?

2 comments:

naz said...

haha nasib i lelaki

Remy said...

jangan la pakai seksi seksi..=)