Followers

Thursday, February 19, 2009

Takk sukeeeeeeeeeeeeeeee !!!!

Tertutup sudah pintu,
pintu hati ku,
yang pernah dibuka waktu,
hanya untuk mu.
Kini kau pergi,
dari hidup ku,
ku harus relakan mu,
walau aku tak mau.

Berjuta warna pelangi,
didalam hati.
Sejenak luluh bergeming,
menjauh pergi.
Tak ada lagi,
cahaya suci,
semua nada beranjak,
aku terdiam sepi.

Dengarlah matahari ku,
suara tangisan ku,
ku bersedih,
kar’na panah cinta menusuk jantung ku.
Ucapkan matahari ku,
puisi tentang hidup ku,
tentang ku,
yang tak mampu,
menaklukkan waktu.

engarlah matahari ku,
suara tangisan ku,
ku bersedih,
kar’na panah cinta menusuk jantung ku.

**********************************************************

tak sukeeeee...~~
jelita tak kawen ngan bayu !!!
arhhhh...
gue engak senang deyh ..
sian gile kat bayu ..walaupown cite nye belom habis aku da teresak2 nanggis..
kuikukui ..gile touching arr..
tapi an if jelita kawen ngan erlangga musti cite abiz an..
tapi nie tak abis lagie ..apakah adew peluang bayu ??!!huhuh
aku sokong Jelita ngan Bayu !!
tros SMS dye ..
u..jelita kawen ngan orang laenn..sha sedey !!ekeke
dye pown jawab ..i tak kan wat u cam toe ..hahaha ..gle bangga ..huhuhu

2 comments:

Kamisahketak said...

a.ah nok..aq da tgk cite tu smpai abes kt channel indon..nnti jelita kawen ngn erlangga..dpt anak bg name chantek..tp ank die bute sbb vivian pnye psl..jht kn minah tu nok..pastu vivian kantoi rembat brg kemas mak bayu..pastu mak bayu halau vivian dr umah kn..pastu vivian pn blah..tp yg sedey..bayu ar..sbb die trsiksa sedare die kawen ngn aweks die..sedey nok cite tu...ngee~~..pnjang kn cmmnt aq...lalalalalalala

miss jiejie said...

arrggghhh ~~
tak suke !!
tak nak tengok daaa.~~
aku suke bayu ngan jelita !!!
**emo jap..isk..iskk..iskk..